Sunday 12 February 2012

Bismillahirrahmanirrahim




Assalamualaikum...Alhamdulillah..Inilah percubaan pertama ku menghasilkan blog berunsur dakwah Islamiah berbahasa melayu..sebelom ni aku ade gak blog..tapi blog tu dlm bahasa melayu Sarawak...almaklumla..aku ni kan sarawakian..heee,,mohon ditegur andai ada kesalahan atau kesilapan orait...erm..Blog aku ni xlah berunsur terlalu serius n maybe sometimes ada jugakla aku merapu kat dlm ni.hehe..so,mohon dimaafkanlah k..kalau ada kerajinan tu maybe adelah aku tulis cerpen kat dlm blog ni ok...so far ni aku baru buat chapter intro jelaa...Insyaallah nanti aku mule post entry..byk benda nk dkongsi ni...hee..k..jazakallah kerana membaca...silalah follow kalau sudi yer muslimin & muslimat..sama2la kita bkongsi ilmu dunia aherat ek..:)

No comments:

Post a Comment